100 % DATING - 100 % GRATIS
ZachoSyntes ofte at man ser folk der skriver på opslagstavlen at der er ikke er nogen der vil skrive med dem!
Dertil sagt! så har jeg prøvet at skrive en pige (på en anden datingsite) her for et stykke tid siden om hun ville skrive eller noget! Resultat! ingen respons
Nu skriver hun at hun er skuffet over at fyre ikke vil skrive med hende pga hun har en lille!:P
Så er spørgsmålet! er folk for kræsne eller hvad er dine erfaringer med det:P
for ja! hvis skyld er det at folk ikke vil skrive?:P
AngelicaZachoSyntes ofte at man ser folk der skriver på opslagstavlen at der er ikke er nogen der vil skrive med dem!
Dertil sagt! så har jeg prøvet at skrive en pige (på en anden datingsite) her for et stykke tid siden om hun ville skrive eller noget! Resultat! ingen respons
Nu skriver hun at hun er skuffet over at fyre ikke vil skrive med hende pga hun har en lille!:P
Hun er nok bare ikke interesseret.. hvilket vel er både reelt og fair nok! Men kan godt følge dit indlæg lidt
... Svarer også kun selv hvis jeg bliver fanget af den som skriver![]()
ZachoAngelicaZachoSyntes ofte at man ser folk der skriver på opslagstavlen at der er ikke er nogen der vil skrive med dem!
Hun er nok bare ikke interesseret.. hvilket vel er både reelt og fair nok! Men kan godt følge dit indlæg lidt
Javist er det fair nok ikke at være interesseret i ja hvem som helst!
Men syntes stadigvæk at hvis man selv mener man bliver overset eller ignoreret, jamen så skal man måske bare tage chancen!:)
Men igen! hun lyder heller ikke til at være en der selv tager initiativet til at komme i kontakt! (ihvertfald ikke når man læser hendes opslag!)
AngelicaZachoAngelicaHun er nok bare ikke interesseret.. hvilket vel er både reelt og fair nok! Men kan godt følge dit indlæg lidt
Javist er det fair nok ikke at være interesseret i ja hvem som helst!
Men syntes stadigvæk at hvis man selv mener man bliver overset eller ignoreret, jamen så skal man måske bare tage chancen!:)
Men igen! hun lyder heller ikke til at være en der selv tager initiativet til at komme i kontakt! (ihvertfald ikke når man læser hendes opslag!)
Det kan jo også være at hun bare godt kan lide at få opmærksomhed - fremfor selv at give det![]()
TriopeMåske så skulle man også når man skriver breve overveje hvad man skriver. Det er simpelthen så kedeligt med de der standart beskeder "Hej, vil du skrive?" Så skriv hellere om noget der er mere aktuelt, fx kunne man spørge ind til profilteksten, eller måske snakke om noget der er oppe i samfundet.
Det ville i hvert fald fange mig mere, hvis der var mere indhold i brevene.
ZachoSyntes ofte at man ser folk der skriver på opslagstavlen at der er ikke er nogen der vil skrive med dem!
MuzzeZachoSyntes ofte at man ser folk der skriver på opslagstavlen at der er ikke er nogen der vil skrive med dem!
skriv et ordenligt brev som "skrive baby <3?" eller "fuck du ville se nice ud i min seng <3" og sørg for at have et mega chilleren profilbillede på hvor du ser PIMP ud. Ligesom mig foreksempel...
Jeg får nok ca 10-20 breve om dagen... og ALTID svar på de breve som jeg sender til piger herinde!