100 % DATING - 100 % GRATIS
egmoseHash bebyttes idag allerede som et nydelsesmiddel på lige fod med alkohol. Det er meget få der kan prale af ikke og have prøvet det..
Det er jo også næsten legaliseret i den forstand at der ikke bliver slået ret hårdt ned på det. Hvis dete r en mindre mængde og du bliver taget bliver det ofte bare inddraget.
Hvis man kunne kontrollere det, f.eks. på cofee shops lige som i holland, ville det være helt kanon.
Samuelsynes bestemt ikke det skal legaliseres af mange grunde.
fx: det ville være knapt så spændende hvis det var lovligt, og desuden ville antallet af folk der indtager THC stige eksponentielt, den generelle befolkning ville lide under effekterne fx intelligensskader og psykoser.
Samueldet ville være knapt så spændende hvis det var lovligt
Samueldesuden ville antallet af folk der indtager THC stige eksponentielt
Samuelden generelle befolkning ville lide under effekterne fx intelligensskader og psykoser.
Samuellæs lige om effekterne af hashrygning og tag stilling til om du går ind for det igen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Health_issues_an...
og jeg ved ikke hvor du kommer fra, men her er der sku ingen der ryger det på åben gade.
Samuelneverdreamdet ville være knapt så spændende hvis det var lovligt
Kan du uddybe, hvad du mener med det? Er det korrekt forstået, at du postulerer, at såfremt hash var lovligt i Danmark så ville det være knapt så spændende... Hvilket ville lede til, at færre ville bruge det?
SamuelHar du evt. en kilde på lignende tilfælde, hvor det viser sig at stige eksponentielt? Eller hvordan ved du dette?neverdreamdesuden ville antallet af folk der indtager THC stige eksponentielt
Samuelneverdreamden generelle befolkning ville lide under effekterne fx intelligensskader og psykoser.
Hvordan skal dette tolkes? Som du fremfører det lader det til, at du mener, at den generelle befolkning (dig og mig inkl.) vil få intelligensskader og psykoser? Det finder jeg højst usandsynligt, at størstedelen af Danmark vil få disse effekter. Jeg kan derimod bedre forstå, hvis du mener, at "den generelle befolkning" vil lide under de effekter, som intelligensskader og psykoser MEDFØRER samfundet. Her mener jeg fx øgede udgifter til staten. Men hvis du mener, at den generelle befolkning vil lide af "intelligensskader og psykoser" må du gerne uddybe dette.
SamuelTequilalæs lige om effekterne af hashrygning og tag stilling til om du går ind for det igen.
og jeg ved ikke hvor du kommer fra, men her er der sku ingen der ryger det på åben gade.
jeg er fra køge, men jeg ved godt hvad hash gør osv. men det er jo folks eget valg?
Samuelselvfølgelig ville det stige. hvis man bare kan gå ned og købe det i brugsen ville der være hash til hver eneste fest, og gamle fru olsen der lider af en depression tænker at det nok ikke lige skader at prøve det, og så finder hun ud af at det faktisk er mega lækkert og så køber hun det igen. det er min hypotese. der er ingen kilder for skidtet da man ikke kan lave en undersøgelse for noget der ikke er sket.
SamuelTHC giver hjerneskader. lipid membranerne i hjernen degenereres og synapsekløfterne imellem nerveenderne bliver blokeret så aktionspotentialerne ikke kommer frem. skåret ud i letforståeligt sprog: din hjerne kan ikke kommunikere med resten af kroppen ordentligt. og efter indtagelse er denne effekt i kraft i et par uger, hvis den så bliver holdt ved lige gennem et længere forbrug degeneres korttidshukommelsen og derved indlæringsevnen. ALLE der indtager vil blive ramt af dette.
psykoserne er svære at sætte direkte finger på hvordan de sker. men ved en overdosis af THC indtag kan der blokseres i så mange synapsekløfter at det centrale nervesystem ikke ville kunne sende de vitale beskeder videre. fx udskillelse af lykkestoffer i hjernen, som er fatale for vores humør.
forestil dig at din hjerne ikke kan give dig velbehag af lykkestoffer mens du sidder og ryster, brækker dig og hele din verden kører rundt for øjnene af dig. det kan kun være ubehageligt, og langvarige skader kan ske ved det.
SamuelTequilaSamuellæs lige om effekterne af hashrygning og tag stilling til om du går ind for det igen.
jeg er fra køge, men jeg ved godt hvad hash gør osv. men det er jo folks eget valg?
uanset hvad synes jeg ikke at noget der har så skadelig en effekt burde være lovligt.
det næste ville være at gøre kokain lovligt.
folk kan jo bare gå på christiania og købe det hvis de vil.