100 % DATING - 100 % GRATIS
CykelfyrJeg er slank og min pige skal være slank også - så jeg kan føle mig som en rigtig mand![]()
MeolaDet er videnskabeligt bevist at mænd ubevidst går efter kvinder med former når de skal finde en at få børn med. De har målt mændenes sædceller og fundet ud af at sæden der kom ud af manden med en kvinde der er lidt chubby er bedre til, at producere børn, end samme mænd der havde sex med en sylfide...om man så vil gå med den buttede eller tynde kvinde i hånden på gaden er så en anden sag... Former er sålænge man kan erkende de kvindelige former og ikke en stor uformelig masse...
MeolaDet er videnskabeligt bevist at mænd ubevidst går efter kvinder med former når de skal finde en at få børn med. De har målt mændenes sædceller og fundet ud af at sæden der kom ud af manden med en kvinde der er lidt chubby er bedre til, at producere børn, end samme mænd der havde sex med en sylfide...om man så vil gå med den buttede eller tynde kvinde i hånden på gaden er så en anden sag... Former er sålænge man kan erkende de kvindelige former og ikke en stor uformelig masse...
CykelfyrMeolaDet er videnskabeligt bevist at mænd ubevidst går efter kvinder med former når de skal finde en at få børn med. De har målt mændenes sædceller og fundet ud af at sæden der kom ud af manden med en kvinde der er lidt chubby er bedre til, at producere børn, end samme mænd der havde sex med en sylfide...om man så vil gå med den buttede eller tynde kvinde i hånden på gaden er så en anden sag... Former er sålænge man kan erkende de kvindelige former og ikke en stor uformelig masse...
Videnskabeligt bevist... det er simpelthen på en pålidelig videnskabelig måde bevist at jo tykkere en pige man har sex med jo bedre er ens sæd???
Arrrhhhh det holder nok ikke vel...
Hvad så er det det rene vand de har i sæd-bankerne...?