100 % DATING - 100 % GRATIS
Ostensolsikke71Så meget galde du har, får du ikke sure opstød en gang i mellem? Du lyder som en der giver sig selv mavesår længe inden der er gået 20 år, det er sørgeligt at være vidne til. En dag om 400 år vil du blot være et oldtidsminde som dine tip-tip-tip-tip-tip-tip-tip oldebørn vil tænke tilbage på som et barbarisk urmenneske uden indsigt i sig selv eller sine medmennesker. Ligesom folk engang løb rundt for at fange hekse de kunne brænde på bålet så de kunne "redde landet" fra alverdens ondskab ...så render du nu rundt og leder efter udlændinge du kan råbe bål og brand omkring. Havde det været lovligt havde du sikkert også tændt et stort bål op på torvet til dem ikk? Du lyder næsten som om du er født et par hundrede år for sent (jeg tror du ville have følt dig rigtig godt tilpas i middelalderen) ...mens nogle af os andre så døjer med modsatte scenarie....at vi er lidt forud for vores tid i vores betragtninger og menneskesyn.OstenJa, det handler alt sammen om enten at mene, tro, antage, formode eller synes - ikke at vide. Fordi den der ved noget, er arrogant - det ved de andre i hvert fald.
Danmark eksisterer ikke om 20 år. Så er vi for alvor en lille EU-satellitstat - mere end vi er i dag, og til den tid er etniske danskere en minoritet og demokratiets værdi gået tabt.
Men pladderhumanisterne sidder bare og griner, som en flok stive småkællinger, på en brændende båd, fordi de ikke fatter alvoren. Og de sidder tilmed og spænder ben for dem, der prøver at finde ud af, hvor brandslukkerne er.
Du er sørgelig at være vidne til. En vaskeægte landsforræder. Hvorfor tager du ikke ind til Nørrebro og forærer alle dine ting væk? Du er det grimmeste af alle mennesker, hvis man lige ser bort fra DonKanan.
Medmennesker? - Folk, der har en pædofil profet er ikke mine medmennesker, så fat det dog. Vi kan ikke lege socialkontor for hele verden.
Men jo, jeg havde gerne interneret dem, hvis jeg havde muligheden. Ville have været mig en glæde at være officer i en sådan lejr. De er end ikke kakerlakkers skæbner værdige. De er lort, lort, lort! Jeg er så træt af dem, at du ikke fatter det - da de ikke byder Danmark eller danskere NOGET SOM HELST GODT - og jeg er ligeledes træt af mennesker som dig, der bliver ved med at tage større og større skyklapper på, selvom det snart burde være åbenlyst for enhver, at indvandring ikke skaber andet end problemer.
Man burde som minimum oprette en indvandrerskat - og så kan komplette idioter som dig støtte det, hvis I vil.
Lyder som om, jeg blev født i middelalderen? - Hvem er det, der billiger indvandringen af titusindvis af middelaldermennesker, der kun har én ting i hoved? (deres pædo-religion) - Det er søreme dig!
Læs nu koranen, Frk. Vi skal være hele verdens socialkontor. De psykotiske arabere sidder og fryder sig over din naivitet. Hvis de havde muligheden, så ville de voldtage og trælbinde dig - og tillige straffe dig for det.
Hvis du er så skide hellig, så let dog din fede røv fra sofaen og tag til Libyen og hjælp de "stakkels mennesker", i stedet for at spille så smart bag skærmen.
Fjolser som dig, I fatter ikke alvoren før vi har Sharialov i Danmark. Forstår virkelig ikke, hvordan man kan være så blind for, hvad der sker. Skal sygdommen islam spredes ud til hver en lille kringelkrog i Danmark, før I vågner op?
IndieGirlKoranen siger, at ydre jihad helst skal foregå gennem pennen og helst ikke sværdetDet er til gengæld tilladt at bekæmpe islams fjender i selvforsvar eller hvis fjenden har skadet dig på en eller anden måde.
Sidstnævnte bruges ofte af ledere i terrorbevægelser som undskyldning for vold mod USA og resten af Vesten pga. amerikanisering af resten af verden (der skubber gammel traditionel kultur ud, hvilket kan gøre følgere af oprindelig kultur sure! )
OstenHvad ville I gøre, hvis I så en voksen mand sidde og snave med en 9-årig pige?
StormOstenHvad ville I gøre, hvis I så en voksen mand sidde og snave med en 9-årig pige?
Hvad ville du gøre, hvis du stødte på en udlænding, som var en bedre repræsentant for danske værdier end dig selv?
OstenKultur og religion er to forskellige ting. Og nej, der står intet om nogen pen i koranen.
OstenAndre bud?
Osten- Og grunden til, at han kan skride ad helvede til, sammen med de andre er fordi jeg ikke vil have NOGET som helst med den lortereligion at gøre. Sådan ER det, og sådan BLIVER det. Og så kan du komme med alle dine latterlige spørgsmål og din åndssvage og indoktrinerede floskelbaserede gymnasiehjerne og tro, at du med dine fraser, kan skovle mig - men glem det. Det er dig, der tager fejl. Læs koranen.
IndieGirlOstenKultur og religion er to forskellige ting. Og nej, der står intet om nogen pen i koranen.
Jeg er forholdsvist enig! Jeg vil dog mene at religion har en stor indflydelse på kultur! For eksempel de mange forskellige riter og ritualer (jul, påske, osv.), som religion beriger os med, er en stor del af moderne dansk kultur!
En god del af afsnittet om ydre jihad handler om, hvordan man forsvarer Guds ord via skrifter! Der er faktisk guides i selve Koranen til hvordan man gør det!![]()
StormOsten- Og grunden til, at han kan skride ad helvede til, sammen med de andre er fordi jeg ikke vil have NOGET som helst med den lortereligion at gøre. Sådan ER det, og sådan BLIVER det. Og så kan du komme med alle dine latterlige spørgsmål og din åndssvage og indoktrinerede floskelbaserede gymnasiehjerne og tro, at du med dine fraser, kan skovle mig - men glem det. Det er dig, der tager fejl. Læs koranen.
De synes meget ihærdigt at forsøge at nedgøre undertegnedes gymnasieuddannelse; føler de dem truffet, Hr. Osten?
OstenMennesker som dig, er årsagen til, at vores samfund står i stampe. I har mere travlt med at formulere jer politisk korrekt og at være overmoderate og yde selvcensur, end I har interesse i at yde noget gavnligt for vores samfund.
StormOstenMennesker som dig, er årsagen til, at vores samfund står i stampe. I har mere travlt med at formulere jer politisk korrekt og at være overmoderate og yde selvcensur, end I har interesse i at yde noget gavnligt for vores samfund.
Hvad laver du mon til daglig, Osten?
Har du ikke mere travlt med at brokke dig, end du har med at yde gavn?