100 % DATING - 100 % GRATIS
susen1. Dejligt at du var så voksen som 15 årige, at du ikke lod dig presse til noget, men sagtens kunne sige fra.
2. Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at en på 15 ikke må have sex, jeg bryder mig bare ikke om at voksne mennesker er de første de har sex med. Jeg synes det er at udnytte dem.
3. Du må meget undskylde men jeg køber ikke at en på 15 er mere moden end en på 25, her ser vi bort fra dem der har en sygdom der gør at de er anderledes.
Og ja jeg er så gammeldags, at jeg synes de første seksuelle oplevelser skal være med en de holder af, som de har et romantisk forhold til. Ikke bare en der kun er ude efter sex.
Og hvem siger at den ældre sexpartner, overhoved tænker på hvordan en på 15 oplever det, der findes rigtig mange der kun tænker på at få stillet deres egen lyst. Der findes mænd på min alder, der stadigvæk ikke ved at en kvinde skal varmes op med et forspil, som er lidt mere end at ælte patterne 3 gange.
Jo mindre erfaring du har med det modsatte køn, jo nemmere er det at blive manipuleret til at gøre som de ønsker.
HellioJeg vil lige høre hvad folks mening er om alders forskel... Jeg er 25 år og kigger tit på unge piger helt ned til 15 år... Det er jo ikke forkert at kigge, men når man begynder at tænke på hvordan de ser ud uden tøj... Tanker om at slikke, give finger og kneppe dem, tænder mig meget... Er det meget forkert af mig?
susenOk jeg er kynisk, og mener at mænd på 25 og op efter, der ønsker et rent seksuelt forhold til en på 15, først og fremmest tænker på at stille sine egne behov.
susenNu har jeg tidligere skrevet, at jeg snakkede ud fra et rent seksuelt forhold, og når det gælder det, så er der ikke andre følelser indblandet end liderlighed.
susenTingene bliver lidt anderledes, hvis det er nogle der har været kærster i en længere periode, og så begynder at dyrke sex, så må man se på hvert enkelt tilfælde, her er det ikke nemt at sige at det er ok for en på 18 at være sammen med en på 15, men ikke hvis det er en på 19.
FuckItAllEr der da ikke noget galt i. Gør hvad du har lyst til. Er også mest til yngre kvinder på 18-22, fordi dem kan man opdrage lidt på, inden det løber helt ad helvede til med deres pis. Og så er de også lidt strammere i kødet.Kunne da også godt kneppe en på 15, men samfundet siger det er forkert, og så må man jo hellere lade være.
Langt størstedelen af kvinder på +30 har et eller andet indgroet had til os mænd (også selvom de ikke vil indrømme det), og i bund og grund vil de bare have, at man lægger klatten i dem, så de kan få deres afkom - og så er man sådan set ude af vagten igen, plus man betaler børnepenge, haha. Så kan de sidde og se børnetime, eller rende rundt og shoppe alt muligt ligegyldigt lort, alt imens ham fjolset betaler for det.
Det er heldigvis ikke os allesammen, der falder i fissefælden.
TaikatalviFuckItAll
Måske er det din egen holdning til kvinder og din egen måde at behandle dem på og se dem på, der gør, at du møder kvinder du mener hader mændDet er i al fald et ufatteligt nedladende syn på kvinder du har - vi er bare en "genstand" der skal stå til rådighed for dine behov?
Så forstår jeg behovet for de helt unge piger. For de lidt ældre/voksne kvinder er sgu nok oftest tilpas selvsikre og hviler nok i sig selv til, ikke at ville finde sig i en mand med sådan et kvindesyn og vælger hellere en, der kan og vil behandle dem som ligeværdige og med gensidig respekt og forståelseHvilket jeg fuldt forstår. Ville aldrig selv i nærheden af at bruge min tid og mine følelser på en person, der var så hadsk overfor mit køn
Kender godt nok ikke mange 30+ kvinder, eller under 30 år, for den sags skyld, der hader mænd. Tværtimod. Men de vil sgu bare gerne behandles pænt og med respekt - så kommer respekten og kærligheden/lysten også den anden vej
Men ok. Det er jo nemt at komme og forlange sex, underkastelse osv, for så at blive sur og beskylde kvindernr for at hade mænd, hvis de bruger deres ret til at sige nej takDen har jeg sgu tit fået; "Nå, du vil ikke kneppe mig? Jeg kaldte dig ellers smuk!! Skide mande-hader" - men jeg har nu aldrig hadet mænd som en helhed - kun dem uden respekt for mig som person, samme gælder kvinder
![]()