100 % DATING - 100 % GRATIS
TS1982jeg har nu klaret mig fint nok med at lade mine følelser styre mit liv, kan ikke klage, måske lige udover at være single men det er i jo også så der vel ikke den store forskel =)
kunne dog aldrig finde på at lade følelserne styre mig til vold mod en anden person.
BrændendeHjerteTS1982jeg har nu klaret mig fint nok med at lade mine følelser styre mit liv, kan ikke klage, måske lige udover at være single men det er i jo også så der vel ikke den store forskel =)
kunne dog aldrig finde på at lade følelserne styre mig til vold mod en anden person.
Vil du påstå, at dine følelser alene har styret dig gennem dit liv?
Jeg har stort set aldrig været single fra jeg var 9 år, og så til nu... Det at jeg er single nu, det tænker jeg ikke siger noget som helst om, om der er fornuft i at lave sig styre kun af følelser, eller kun af fornuft eller af begge dele...Gennem mit liv har jeg også været mere eller mindre styret af min fornuft og mine følelser... det har været svingende, men lærerigt.
![]()
TS1982det var da et dumt spørgsmål, selvfølgeligt er det ikke det, kun i de tilfælde hver hjerne og hjerte er uenige.
TaikatalviSusen:
Ja, mennesker er (heldigvis) forskellige og vi indretter os, efter hvad der er bedst for lige os
Jeg fx, vil hellere risikere at gå glip af en gang kærlighed, end nogensinde at risikere at gå igennem det jeg gennemgik med min eks. Det kommer jeg nok ikke levende igennem en gang til, sagt lige ud.
Det er måske tåbeligt i manges øjne, men jeg trives rigtig godt som single og er såmænd også gerne single resten af mine dage, hvis ikke den rette dukker op. Hellere være single de næste mange år og glad, end at tage chancen, hvis der er bare en lille risiko for, at vedkommende besidder nogle af de samme personlighedstræk og handlingsmønstre som min eks![]()
susenDe gange jeg har truffet nogle dårlige valg, har det været fornuften der rådede.
F.eks. valgte jeg et 9 mdr. vikarjob, kun ud fra fornuften, overhørte min mave fornemmelse til job samtalen, og sagde ja tak, rigtig dårlig ide, efter et halvt år blev jeg fysisk syg, sjovt nok forsvandt al dårligdom en uge efter jeg var stoppet.
Så har lært at lytte til min følelser/mavefornemmelse, uanset hvor ufornuftigt min valg ser ud, så ender det med at være det rigtige i sidste ende.
Og møder jeg kærligheden, så kaster jeg mig ud i den, ikke sikkert at den bliver til kærlighed, kan også være at den giver mere sorg end glæde, men tænk hvis jeg af angst for smerte, gik glip at ham der kunne holde mig ud de næste 29 år.
Tror at vi hver især skal finde vores måde og det der er rigtig for os.
labineVenter stadig--På en sponsor;-)